-->

Monday 23 May 2011

Working Life Begin.

Harini hari pertama aku praktikal. hahahah ayat mcm wat karangan skolah... 
cmne lah kwn2 aku stat hari dorg ye kt tmpt praktikal?? ermm aku? hepi sokmo.. keje aku 5 hari semggu dari dr 8a.m smpai 6p.m ... lame kan?? sbb!! rehat 2 jam kol 12 pm till 2 pm... oke cukup utk naik rumah masak makan dan tidur.:) so kerja aku arini stat ngan menguap, menguap dan menguap^^ sbb? dah biase kan tido lambat bgun lmbt... tp tetibe kene bgun awal plak! perh dr pg smpai ptg aku borak ngan kerani kt opis tu sbb dia pon xde keje sgt.. aku pon layan kan je... wah best giler keje aku kan?? best sgt smpai aku bleh menguap byk2 kali.. nasib la dpt bos yg sporting dan officemate yang berbahagia selalu bsama fb masing2...^^            
sekian utk hari pertama praktikal:) 

No comments:

Post a Comment