-->

Thursday 19 May 2011

cuti je kawen ^^

Cuti sekolah x lame lagi, so ramai la org kawen dan akan kawen. bile ramai org kwen byk ler jemputannyer^^
kali ni 3 org mmbe politeknik aku akan kawen dan telah menjmput tp di hari bahagia dorg aku plak pening pale sbb date dorg ade yg clash and nak beli hadiah ape wei??? :)

oleh sbb 3 wedding will be attend so hadiahnye kene reduce lah on the price n scale... hehehhe
dan yang clash date plak aku dah wat keputusan mcm ni

1) mat rasyid aku akan hadir kenduri blah bridenye with Ena sbb kenduri groomnye jatuh pada date same ngan ex-housemate and polimate aku haz
2) haz nye wedding plak aku akan hadir seperti biase
3) hassan dak class dkm plak myb aku akan hadir kalo ade org ajak g skali :)

so fare n square... sume dapt hadir tpppppp hadiah plak!!!
dah ler aku ni menganggur nak beli hadiah pakai ler duit laki dan elaun bulanan akan di potong... ohhhh nooo!!
xpe2 aku akan cr hadiah yg terbaik utk dorg... x pon recycle je hadiah kawen aku yg berlambak tu... jimat skit... hahahha adakah?? aku akan buat?? no way!!

so settle masalah kawen.

now masalah praktikal plak (latihan industri).....
next monday on 23th may aku akan stat keje n aku x tau nak wear ape g keje sbb aku keje pon kt company maintainance n x tau nak pakai ape..!

any idea?? pliss give an idea sbb aku dah buntu... aku keje kt maintainance office as degree trainee so ape keje aku akan kene wat??? perhhhh pening dah ni... 0-o

p/s : to azlina jgn lupe aku nak tumpang g umah mat rasyid ye ^^__

No comments:

Post a Comment