-->

Saturday 7 May 2011

SteamBoat Time ^^

hangout with fren kat tempat baru bg aku lah ^^ steamboat n bbq at JB (rawa) kat taman Gaya JB... best sgt2 chinese style here --->


2 meja kitorg sental sbb 10 org kan :)


ini la mangsa kelaparan sbb sampai lewat dek kerana GPS kawan aku yg ikut jalan skema [jalan jauh]


ready tu bersteamboat n berbbq


aku n the geng makan smpai lebam n smpai org rawa tggu tepi meja myb nak halau kot tp kitorg wat bodo je sbb RM18/person yek!!


mcm2 n pelbagai hidangan kami sapu smpai berenti seketika utk amek nyawa dan smbung balik :)) kikiki 


ini lah dia ketua chef kami, tanpa dia aku n the geng mkn seafood x masak ^^
sesape yg nak turun JB bleh lah singgah di restoran RAWA @taman gaya JB dekat ngan Jusco tebrau open daily 5pm untill habes lauk heeee:))

p/s : ofcz Halal kt sini sbb ade tertera Logo Halal dr Jakim;)
banyak lg tempat2 menarik aku akan share kt sini so setia ku korbankan itu mase utk menunggu aku masukkn entry yg len :: stay tune kikikikiki^^

No comments:

Post a Comment