-->

Saturday 7 May 2011

Balik Kampong oooo Balik Kampong!

last cuti sem aku balik Kg FIL aku.. ce teka ktne?? 
awok malas nak kabo... mike pikio ler sendiri hahahah [byk tgk dvd antu kak limah ni]


baju merah tu lain x bukan my hubby n tudung putih tu my SIL. aku lik kg tu with my FIL, SIL n hubby je. sbb nak amek kad perubatan abah yg ttggl kt kg tu... so bermulalah pengembaraan aku meredah pelusok kg org ni hah^^


1st skali aku dah mintak mkn.. lapo ni the my hubby bwk ler ke tepi sungai smbil mkn laksa... walaupon kureng memuaskn tp dh lapo aku sental jek^^


bile dh masuk zohor kitorg pon g la melawat masjid paling glamour kt situ ^^ sape yg x penah g aku kasi tgk gambo dulu.. agak2 menarik leh la dtg raye nnt.. hahha solat hari raye kt masjid ni... tu adik ipaq aku di pakse mnjadi model smbilan masjid ubudiah ni ^^


pastu aku plak ngan hubby jd modelnye... beso dn sejuk jek dlm masjid ni... rase cm nak tetido n xmo kua je sbb kt luar panas gile smpai mata jd sepet sesepetnyer..


ni picture plg kurus sbb yg len nmpak gemok.. almaklum la photographer nye x masuk class agy hahahha [malu r kalo aku kasi gambo gemokss]


ni ha sungai KK... angin dia perhhh leh wat tido tp seb bek ramai org kalo x aku dh baring kt pangkin tu....
akhirnye aku berkahwen ngan org perok... so raye leh la aku beraye umah BFF aku sorg tu... sbb kg mak pak dia pon dkat je ngan kg hubby aku ni hah! kecik je dunia ni ^^
byk ngak tmpat aku g mase lik kg ni tp sbb teruja ngan food dorg kt sini smpai lupe nak amek gambo..
lepas KK aku g taiping mkn yong tau foo kt bomba... sedapp smpai sentap hahhha... pastu balik tido je la... dh kenyang kan....^^

No comments:

Post a Comment