-->

Friday 6 May 2011

Nak share je^^

skang dh tgh malam, ape aku buat?? blogging lah! anyway aku x sempat nak introduce my self to readers [sape yg suke bace jek]. Aku adalah aku. bosan kan?? hahahha sebab aku bukan pandai menulis^^ tp aku pandai posing n bergamba. My name secret admirer, n i'm married with the one i love but not 1st love larhh -_-

Baru jek melangsung kan perkahwinan ujung thun lepas dan belajar lg [sape kate belajar xleh kawen?? kau ade?] so i'm new in marriage. ishhh bosan la asik ckp pasal aku je :p dalam blog ni aku akan sharekan tempat2 baru yg aku telah pergi dan akan pergi^^ , aku suka jalan2 cari makan dan jalan2 cari pasal [bukan bergaduh k tp berjimba] skang aku dh stat cuti so bleh lepak2 sambil blogging ;)

if ade sesape nak kongsi segala pengalaman bercuti kt mane je leh email aku with one of ur photo in holiday (^^) nice kan blog ni.... insyaallah aku akan cube update everyday as i can.. thank for viewing n dont forget to follow me because i will follow uoll one day !!

No comments:

Post a Comment