-->

Saturday 7 May 2011

Port Dickson Holiday with Geng 69

sepanjang study aku kt johor ni ini la kali kedua aku beriadah bersama geng 69 [group dlm fb aku lah]
1st kitorg g ledang kt tangkak tu n this 2nd g PD for 2 days dn lepas ni tggu akan dtg ^^~~~


sipolan dan supolan sedang membandingkan perut sape paling besar^^ what a wonderful picnic i ever had


kami otw ke PD dr BP sggah jap bekpes kt muor


bukan slalu g laut ramai2 cmni so nek bot pensel la, kalo dtg berdua cmne nak nek bot pensel?? x leh kan so apa lagi haku n the geng nek la tanpe perasaan takut tp bile dah naik sume rase dtg hahaha 


ofcz kene bwk encik ini sbb dia kan backup [ayat ucop welchar]


ini la kaseh syg yg ditunjukkn antara 2 hati^^ botak n sapit 
p/s: kalo awek sapit nmpak ni abes dia hahahha [sapit jgn mare ye]


kami ber3 naik itu kenderaan yg bernama ROXY [aku yg pilih name tu]
dia lah yg bawak kami smpai PD lebih kureng 200++ kilometer

ni jek yg leh aku post sbb yg len sume secret n not available for veiwing

No comments:

Post a Comment