-->

Saturday 14 May 2011

The Pass Years Before^^

Saje nak kongsi kenangan lama yang abadi di hati hahahha jiwaaaang^^
memori dan memori
when in PSAS not in rome^^sigh~~


its me! x caye ke sudah la... sebelah tu kawan baik kt poli... ade ke istilah kawan baik skang ni??? BFF la oke x??


time kt poli i was in menufacturing class n ade 12 org girls dlm class dan yg len sume boy... biase la mekanikal kan....


tu nape plak pandang blakang ? ni men cak2 ^^ ahhhh rindunye zaman poli... the best la..


ni plak masing2 pakai baju bengkel sbb ade praktikal in bengkel la kalo x idok ler nak pakei ini baju panas weiii!!


n this is the day that every sem kami celebrate... AKJ day that mean anugerah ketua jabatan for student got 3.4 pointer in a semester. so aku la salah sorg nye tp utk klas aku majoriti dak klas dpt akj n girl sume dapat... so meriah^^


this is my final year group for diploma final year project n baju biru tu supervisa kami... hehhehe en saiful anuar... x sangke name husband aku pon syful gak... hehehhe^^


ini plak last day kt poli.... masing2 gembire ler x yh dok exam n study agy.. padahal bukan ssh pon dok blaja kt poli tu... ke laut jek sume... hehehhe^^


oke~~ mase kt poli dulu aku ni suke sgt berjalan, so lect pilih aku g melawat UTP kt perok sane tu.... perh ke laut hutan dalam tempatnye.... patut ler sume masuk situ pandei2 sbb asik duk tgk monyet ngan pokok jek heheh^^


ini buktinye aku penah g sane.... heheh


ni pon picture akj kitorg ... time ni sem bape pon aku x ingat sebab tiap2 sem dapat akj kan.. hahahha giler blagak... alhamdulillah...


oke the last one in psas... rindu ngan mekome ktdlm picture ni.. ade yg dah kawen, tunang dan ade anak.. dn yg akan berkahwen selamat la semuanye ye.... jgn lupe kawan dan awok juge...


dan akhirnye kami grade sesame... in year 2009 we graduate with a Diploma in Mechanical Engineering (manufacturing)


mak n cik ha [kawan mak aku ler] yg dtg time aku konvo diploma tu...


n time tu aku gemssss giler... ce cite ce cite cmne leh gemsss.. ia adalah rahsia kerajaan^^


aku dan dia grade sesame afta 3 years bercinta di PSAS dgn cemerlong.. hehehhe^^

No comments:

Post a Comment