-->

Friday 20 May 2011

Pesbuk punya haL Lah!!

nak cite skit ni... sume org ade fesbuk n aku pon terlibat same ade fesbuk. tp bile ade fesbuk mcm jd samada baik or buruk. skang aku nak cerita keburukan fesbuk berdasarkan pengalaman aku ni ha! dan baru2 ni jugak aku kene lagi [maksud aku bende baik mnjadi buruk]. Last year aku melangsungkan perkahwinan dengan seorg insan yg aku cintai dunia dan akhirat tp ade gak yg x puas ati aku kawen, so bende baik tp org x suke apehalnye! aku pn tutup kes! pastu baru smlm aku kuorkan statement 'mak elena' dlm akasia NORA ELENA yg menyebut 'kite org perempuan kene kawen ngan org yang sayang kite sgt2 bukan kite yg syg org tu lebih2:) ' tp ade plak yg tersalah anggap dan mghina aku dgn sewenang2nye. Itu pon aku dah malas nak pk panjang kalo x aku bwkkan je ke pihak berkuase tp oleh sbb aku dah rase sume tu so aku diamkan dn ckp elok2 tp kene hentam lagi! so aku kene sabar lg la yek!!! sabar je la skeen!!!! ^^ biar org buat kite tp jgn kite mbalas kerana yg ada kuase mbalas hanya Allah taala. So aku sabor je lah! Last skali tutup kes dgn mendelete fb tersebut dr fb aku. Settle dan aku harap sume readers berhati2 lah dgn org yg suke nyebok hal org lain. sekian utk hari ini ^^ live with smile is better than live with black heart hehehehhe ^^

No comments:

Post a Comment