-->

Sunday 3 July 2011

my Old friend wedding ^^)


omg omg!!! 6 years x jumpe pengantin pempuan n yg baju grey tu.... harini dpt jumpe balik after skool...
omg atiq ko dah kurus yang hamat.... aku x percaya!!! x mungkin!!! tp ini la kenyataan..... sume dah berumah.. dah dh matang... time skolah dulu sume serunggeh termasuk aku gak....
Selamat pengantin baru erin & pasangan!!! semoga kekal hingga syurga amin....


this is erin... senior aku time smtssb dulu.... kitorg slalu gaduh sape kurus sape gemok tp skang sendiri tgk la.... heheheh




sempat lg aku dok posing kat kek kawen org... hehehhe comel sgt dan majlis nye sgt2 cantek^^)


dan yang ni mmg after skoll x penah jumpe dan dah 6 tahun kot....
nama dia hahhah azroy... aku bukan men2 tp mmg nama dia cm dlm cite azroy tu...
dulu kami satu klas kt teknik briot tu n dia la backup aku kalo kene buli... yeke roy??? ke ko yang buli aku??
ehhh lantak la tp mmg dah byk berubah.. sbb aku makin mmbesar dah dia makin mengecil.... heheheh rase cm baru semlm abes skola.... rindu time duk hostel dulu..... g bilik senior... borak2 atas katil... gelak2... wahhhh miss that moment... n sume dah besar dan dah kawen sumenye...
congrate to erin^^~~~~~~

No comments:

Post a Comment