-->

Monday 11 July 2011

Kisah Cinta kepada Laksa^^)


this is muke geram... ggggrrr sebab?? cari laksa skack tp x jumpe.... (-_-)
what a sad story :(
aku teringin sgt nak makn laksa shack pada hari tersebut dan hubby pon ajak la g cari kat jusco balakong for the laksa....



kami pon sampai di tempat yang di tuju pada ptg hari tetapi malang sungguh nasib kami sbb laksa shack yang kami cari sudah TUTUP !! sungguh2 aku geram ngan laksa shack ini sbb tidak di update blog mereka...
akhirnye kami ditipu dek melihat blog laksa shack yang mengatakan ada branch di Jusco Balakong tersebut tetapi tiada !.


so dek kerana lapar dan penat dalam perjalanan yang jauh dr putrajaya ke balakong untuk mencari laksa tidak kesampaian...
aku pon ajak ler si jejaka makan ini (yang atas tu) dengan muke masam mencuke walaupon blom makan lagi laksa yang masam itu :(


nasib la x ramai org kt situ dan hubby leh makan tepayaki yang agak macam sedap itu...
sambil menunggu aku pon g la beli J.CO kt depan tepayaki ni sbb dah tersangat lapar dengan kemarahan.



hubby menunggu dengan sabarnye kerana bininye dah wat muke.0_0


berpindah randah aku mengambil gamba sebab dah lapar...


tadaaaa sudah smpai beef set tepayaki utk hubby n chicken for me :) sambil tersenyum aku makan....
dan kami pon balik setelah kenyang makan walaupon hubby x dapat menghabiskan setnye kerana telah menelan 2 biji donat JCO:)


hari selepasnye hubby ajak lagi skali utk cari laksa shack. dan kali ni kat Mid Valley plok ^^)
kami pon gerak lah awal sbb mid valley tu jauh lagi dr putrajaya berbanding semalamnye balakong..


tapi apakan daya... aku dah besarkan x leh nak bergolek2 menangis bile x jumpe laksa shack yang aku nak tu... (kat dlm blog laksa shack ade) tp bile dh smpai mid ni x jumpe plok dan mmg xde... adakah laksa shack da gulung tikar??


so kami pon decide utk having our meal at Belanga sebab ade laksa jugak.
dan teh panas for hubby and barli suam for me:)


this is my Assam Laksa


and my appertizer sago gula melake:)


yang amat sedap^^) nyum nyum


Assam Laksa 


hubby : curry mee


Licin suday.......... 
okey ni je untuk laksa entry
babai uolls

No comments:

Post a Comment