-->

Monday 25 July 2011

Engagement my BFF !!


this is as... she 24 years old same with me... now she had engage with her boy.
hehehhe speaking meaking.... 
skang cite pasal kawen je kan...
ni kwn aku dr teknik lgi..
setelah pelbagai dugaan dn rintangan hidup dilalui akhirnya sinar kebahagian menjelma dan x lama lgi dia akan menjadi isteri org seperti aku ^^)


u r so gorges as...



so ini family tunangnye... dan aku sikit agy nak malu kan diri sebab x tau yang tunangnye itu ade kemba seiras...
cer tgk yang baju kale merah tu...
aku mati2 la hengat dia tunang as... ghupenye silap sudah...
itu kembanye tunang as... hehehhe aku malu sendiri..:))


beautiful in red



adui... sume pic ade ketiak basah... 
wat2 x nmpak je la ea...:))


we all in red too ! pasti redmummy shuke hehehhe


ni abang n kakak as...
aku kenal dorg pon dr aku time hingusan kat skolah..
bile gaduh ngan mak aku lari g umah as... heheheh sbb tu kenal dorg sgt... :

anw, congrate to hunnybee a.k.a as with en tunang a.k.a hadi
semoga kekal hingga syurgawi
amin...









No comments:

Post a Comment