-->

Monday 25 July 2011

high taste amat lah!


comelnye aku heheheh. sory la kalo ade yg terkeluar taik telinge dgr n lihat ape aku ckp ni...
tp aku rase aku makin comel dn montel ^^)
last weekend g jln2 ngan family kt mid utk beli baju raye adik!



blom puase kot lagik!!
dh beli baju raye.. heheh adik2..



penat layan kerenah adik aku sorg ni... tu x nak ni x nak
ape yang nak? sume branded nye barang ko!



nak topman je... ajak g pdi ke padini ke xmo
pastu ajak masuk zara x nk plak
yg di carinye AX
haishhh.........................
ntah mane la adik aku blajo ni...
ni mesti pengaruh rakan sebaya ni
xpon pengaruh media massa...
last skali dpt gak suar jean dia kat giordano... :)
akhir skali haku hangin sebadan sebab penat n ramai org kt food court :(



ni lagi satu wat aku hangin...

no picture please ...
wut eva la aku nak amek gambo laki aku bukan gambo kedai ko...
x kesior aku lah
ni la jdinye kt padini nye kedai...
cehhhh macam la baju dia santek sgt.... laki aku lg santek la....
penat tunggu aku pon amek ler gambo laki aku ngah posing pinggang patah hehehe pastu kene sound lak ngan promoter kt padini tu...
wut ever la blah je la :))
janji aku hepi

No comments:

Post a Comment