-->

Friday 1 July 2011

Lately i'm tired to be me :(

sebab ape aku ckp cmtu kt title post ni ? sbb kehidupan aku dah x macm dulu..
skang ni pagi bngun kol 7 siap2 g keje then balik kol 6 cepat2 siap2 masak utk family, pastu dok depan tv tgk drama pastu pas maghrib kua ngan hubby smpai lewat malam.. balik tido pastu sok nye bangun agy dan setiap hari ulangan yang same although weekend pon bz memanjang ngan kenduri kendara.... kalo xde kenduri g umah ayah or umah in law... pastu same je sampai hujung Julai.... after Julai i get back my natural life but time tu puase...
sbb tu aku x sempat nak update blog tiap hari sebab kan hari2 aku yang bz ngan jadual yang padat..
bulan pose ni plak nak tambah keje dlm jadual hidup iaitu buat kueh raye....
i want to sell my kueh raya... frens please support me okey....
penat la jugak hidup seorg karyawan blog ni hahahhaha^^)

P0Y0---->> please mempoyo kan diri anda ya....
(apela aku merepek ni, sebenarnye aku byk nak upload pic dlm blog ni tp x berkesempatan... malam ni la aku uploadkan utk tontonan umum ya)

by the way, aku dpt invitation Tomok & Ayu nye wedding, tp patut ke aku g??? sbb aku bukan kenal sgt pon kad tu pon aunty aku yg bg sbb dia best pren ngan mak tomok....^^( ermmmm konpiusss





bile bosan melanda diri dipetang hari di dalam office :)

No comments:

Post a Comment