-->

Sunday 3 July 2011

Gossip Girls Back!


openingnye aku tunjuk gamba laki aku.... bagi aku dia la yang paling hansome didunia ni... kalo nak muntah tolong amik plastik ye...:)

oke ini la cerite sebenarnye.... aku with my girlfren gathering kat secret reciepi bukit bintang... tp before tu kitorg g window shopping kt bb n pavi.... dh penat jalan hi-tea jap kt SR ni...



bermule lah citenye... kitorg berdua je memule nye... dr kol 5.30 pm smpai kol 7.30pm kitorg lepak sini... memacam pic kitorg taken smpai abg SR tu sengih2 gelak2 kt kitorg... tp kitorg mampus x layan... hahhaha


so ini la hasilnye.... terbaik dr ladang...


dan lagi...



dan lagi... eh lupe plak nak introduce my girlfren ke halayak ramai....
nama dia Azlina just call enabella... cehhh aku saje tmbah bella cz remind us time NSSDC dulu... bile ade org nak kenal kami gune nama glamour... nana la bella la.... heheh


ha time ni cer teka cmne pic kitorg leh tgkp jejauh cmni... dah x dekat kt muke dah...



hehehehe penat gak la posing cmni.... seb bek xdo lalat...^^)



hah ni la rahsianye... kitorg panggil abg awal asshari... hahhaha jgn jeles... kitorg kawan ngan artis mehh...
^^)
duduk situ smpai laki aku arrived from putrajaya sbb aku dh amek tix Sekali lagi cinta lakonan Lisa surihani ngan sam...^^)


after laki aku smpai kitorg pon berpisah... ena balik sbb de date len.... awal a.k.a muqsith balik umah sudey... heheheh mmbe aku td tu namanye muqsith, bujang lg.. kalo nak kenal leh kol aku la ye... hehehhe




after aku tgk muvee tu kitorg pon kua la panggung n kt depan pavi tu ade konsert arab... ape tah nama konsert dia sambah ke sampah kot... hehehh i dunno la sbb x pay attention sgt kt bende tu just lalu je...


ni nak amek pic kedai uniclo tu tp aku suh ler laki aku pose skali....^^)


oke aku dh lame x trun sini kan... so aku teruje ler tgk shopping conplex baru ni... fanrenheit namenye.... lom sempat masuk guard dah letah no entry... hahahha tgk jam dah kol 10pm plak... lupe plak malaysia ni kan...
so , aku pon pulang ler ke rumah....^^~~~~~~ dan hari tersebut adalah hari bahagia aku><

No comments:

Post a Comment