-->

Thursday 28 July 2011

Enaknya TUTTY FRUITY ^^)


ikea story at the end of my wednesday ^^)



kami pergi ikea untuk membeli barang. stelah cari cari cari barang kami singgah makan kt ikea foodcourt.
aku makan meatball. mak makan ikan solomon. hubby makan chicken quarter.
we eat cepat cepat sebab sangat hungary. hahA



ikea ada promotion. ada sale. ada macam macam !
aku nak beli martorp ni tp mak kata bau kambing satu rumah nnt !
aku so sad :(


mak nak beli bantal ni tp aku kata nanti rumah macam kedai bantal.
mak so sad:(


canteknya kerusi oren ini... tp harganya boleh wat kenduri kawen lagi skali !


hubby pon nak beli ni ... eh eh dia x nak beli tp nak buat bekas bunga bunga ini jadi mask..
not maskman but mask of bungaman.... hahahha


bile mak sedih x dpt beli bantal td, mak pon main sorok sorok.
tp akhirnya aku beli 2 biji bantal hitam, riel langsir adjustable, kerusi belajar, vase + bunga, dan macam macam lagi. ^^)
aku sangat happy.


pemandu malaysia tiada etika jalan raya. sudah la jalan di pasang bonggol tp masih tidak dihiraukan akhirnya jalan dipasang lampu isyarat. tp masih tidak dihiraukan
so sad sebab aku rakyat malaysia dan pejalan kaki.


akhirnya aku dapat jugak makan tutty fruity yang enak sangat!
sumpah x tipu memang sedap walaupon kenyang !




macam macam perisa ada, dark chocolate, vanilla, tutty fruity ori, red velvet, epal, raspberry dan macam macam lagi.
malah aku dan mak boleh pilih side dish macam macam heheheh
smarties, mashmallow, strawberry, respberry kering dan macam macam lagi!


settle pilih pilih mak yang bayar hahahahah
kami amek 1 mangkuk besar dengan harga selepas ditimbang RM 22



hah yang ni cara betol untuk sebutan TUTTY FRUITY dengan muncung ke depan 1 inci ^^)


hasilnya tutty fruity campur campur ^^ nyum nyum!


macam macam ingredient dalam nya...
dan akhirnya saya akan datang lagi tp bukan di dcurve ni tp cyberjaya plak.:)


mak pon kata nak dtg makan lagi sebab sedap..
so aku bagi cadangan pegi tutty fruity 2 minggu sekali tp di tolak
maka pergi makan tutty fruity sebulan sekali :(
so sad but happy :)


No comments:

Post a Comment