-->

Tuesday 14 October 2014

puuhhhhh puuuhhh **bunyi tiup habuk*


Alhamdulillah, syukur ke hadrat Illahi.

14 October 2014 , kembali nye saya kepada belog saya ini.

Telah pulang ke pangkal jalan yang lurus.

Telah pon berjaya menakluki belog berhabuk ini dengan perasaan sangaaattttt bahagia. Tak sebahagia mana bila tengok last post adalah July 2014.

Berapa bulan telah melangkah pergi dengan sia sia.

SIA SIA saya katakan kerana belog usang ini tidak disentuh lagi.

TAPI mulai hari ini, jam ini, minit ini , saat ini dan titik ini, belog PROSAH akan sekali lagi bergembira dengan tulisan. dengan cerita baru.. ohh ade banyak cerita dalam kepala tapi belum sempat di terjemahkan oleh jari. harap pembaca masih ada yang menunggu. kalau tak da tak apa. sebab belog ini saya yang punya. itu harta saya yang punya bukan ahmad albab yang punya. 

okey dah setat merepek.

to be continue....

-Admin Comey-

P/S : sila ketuk pintu admin kalau tak setat lagi menulis di sini.

No comments:

Post a Comment