-->

Thursday 16 October 2014

Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee

Sejak beberapa bulan lepas saye ade bagi mak saye yg berumur 57tahun mengambil Omega guard kerana mempunyai kolestrol jahat yang tinggi. Selepas mengamalkan beberapa bulan, kolestrol jahat mak terkawal. setiap kali pergi buat cek up di hospital semua okey. ** itu la yg mak bagi tahu**

Omega Guard ni banyak kelebihannye. Dari kanak kanak hingga dewasa boleh amalkan omega guard yang mengandungi Omega 3, EPA dan DHA. Selain  itu, minyak omega 3 dalam omega guard shaklee diekstrak dari ikan laut dalam yg berair sejuk contohnye sardin, mackerel dan anchovies

Sangat berbeza daripada produk omega 3 di pasaran kerana omega guard shaklee satu2 nya minyak ikan omega 3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA DHA dan ALA.


Testimoni pengguna Omega Guard seperti berikut :



Anda mahukan produk ini? jom hubungi saya sekarang.
Hubungi saya untuk pembelian Produk Shaklee:
Contact Num : +60149132617
Whats app : +60149132617
We Chat : skeen62
Instagram : iamsakeenaabuhaisan
Email : sakeenaabuhaisan@yahoo.com


**Percuma konsultansi setiap produk dengan pembelian produk Shaklee dari saya.

" saya bukan doktor mahupun ahli nutrisi , tapi saya akan bantu anda dapatkan kesihatan yang terbaik. In Sya Allah"


 
 

No comments:

Post a Comment