-->

Thursday 16 October 2014

hilang keputihan, susu badan meriah dengan Alfalfa

Baru baru ni saya melahirkan anak kedua secara normal (forcep). Lepas bersalin tu memang susu x berapa banyak.. skali pam dapat la 2 oz. tapi lepas abes pantang saya terus ambil Alfalfa complex ni. Memang hasil dia terbaik sangat sangat. dah terbaik ade pulak sangat sangat ye maknanya memang terbaik. sebenarnye saya memang mengamalkan alfalfa ni sejak bersalin anak pertama lagi. Punca saya kenal alfalfa complex dari shaklee ni sebab masa pregnant anak pertama saya mengalami keputihan yang teruk sampai hujung trimester mengalami pendarahan akibat keputihan tersebut. so lepas pantang mengamalkan alfalfa, keputihan terus hilang dan cik V saya sangat la awsome!!!

Now saya amalkan balik alfalfa dengan sebab nak milkbooster. dan saya berjaya!! now sekali pan saya akan dapat 7oz Alhamdulillah. Semoga proses penyusuan saya di permudahkan dan rezeki anak saya menyusu sehingga 2 tahun di rahmati oleh Allah.

Ni nak kenalkan ape tu Alfalfa ye:



Testimoni pengguna Alfalfa complex



selain itu, sy yg telah mengamalkan Alfalfa complex dpt merasakan masalah resdung yg dtg bila makn seafood telah hilang, jerawat batu juga tidak muncul lagi. Bahkan keputihan yang teruk tiada lagi menganggu kehidupan harian saya. Susu, alhamdulillah mencukupi keperluan harian Medina Zulaikha di taska.

Siapa yang nak beli Alfalfa boleh hubungi saya sekarang secara dalam talian

Hubungi saya untuk pembelian Produk Shaklee:
Contact Num : +60149132617
Whats app : +60149132617
We Chat : skeen62
Instagram : iamsakeenaabuhaisan
Email : sakeenaabuhaisan@yahoo.com


**Percuma konsultansi setiap produk dengan pembelian produk Shaklee dari saya.

" saya bukan doktor mahupun ahli nutrisi , tapi saya akan bantu anda dapatkan kesihatan yang terbaik. In Sya Allah"



No comments:

Post a Comment