-->

Monday 6 June 2011

Hari Belia 2011


tengok2... aku dah x sempat nak bergambo... mcm kambing kua kandang... x penah tgk kete askar dr dekat so aku pon panjat sane panjat sini.... hahahah ni la ceritenye hari belia aritu... lmbat skit update sbb bz keje kan... heheheh


ni mat terap yg dah x terap dah.. dia duk terpacak jek.. aku nak pinjam senapang dia x kasi plak.... ingat aku heran!! mmg heran pon sbb x penah pegang kan...


ni antara kete kebal yg aku naik dan sepit yg amat... siap terhantuk lg kt dlm tu.... time ni last day aku dtg n dah malam... so x sempat nak masuk bilik bedahnye.... huhuk :( pastu mat terap tu suh aku g langkawi kalo nak masuk sbb dorg de show kt sane plak pas ni....


comelkan laki aku ^^) mcm apek jual ikan... hahhahha 


aku suh tgkap gambar tayar kete kebal tp diameknye gambo badan kete kebal.... tp x pe la... ade gak tayar dia...


so ni lah rahsia kami dtg precint 2 ni... berbasikal... jauh tu....



dan akhirnye aku pon tolak basikal sbb dah x larat kayuh naik bukit mase nak balik tu... penat3... the end of the story... kami akan mengayuh basikal mengelilingi putrajaya.. nak caye ke x terpulang lah sbb aku x kan buat hahahhahaha ^^)

No comments:

Post a Comment