-->

Thursday 9 June 2011

KLIA -Hydrabad


Hydrabad dah ke??? ehh bukan la ... ni parking kt KLIA la... blom smpai Hydrabad lg... yg smpai my uncle jek sbb dia dpt offer keje kt sane... so kami sekeluarge g menganto je lah... nak smpai ke sane tggu la ye.. setahun 2 lagi.. hehehhe^^)


ni bukan pakcik aku la.. ni makcik aku... cehhh mcm dia lak nak g Hydrabad kan... heheh aku plak?? mcm aku plak nak g India tu.... ^^)


tiketnye ni... cer tgk cer tgk.. btol ke g hydrabad tu?? btol la... 


ok pakcik aku yg g Hydrabad tu yang baju coklat tu... x sangke dia akan g sane... yela.. bujang kan xde wat pe kt sini pon so leh la g merantau... gaji pon masyukkkk....
hujan emas dinegeri org hujan batu dinegeri sendiri...
hehehhe
agak2 dah x sanggup tu balik ler ke malaysia ye pak yak... 
we all will miss u so much....
take care n gud luck in new life.^^)

aku pon terbang la pulang ke istana hinggap di P5R4 utk tido.. heheheh
selamat bekerja utk pakyak yang jauh diperantauan.. senang2 anto ler email ye...

No comments:

Post a Comment