-->

Monday 13 June 2011

My work is My work ^^)


this is part of my job... wahhh berangan ke aku or wat cite?? tp mmg ni la keje aku utk LI kali ini... 
aku bukan main2 k.. tp mmg aku dah try panjat ini bangunan utk sekali seumur idup... perhhh antara life or death ko!!
its almost 3 week i do my practical seasons and byk bende aku blaja..
dr cara buat keje sampai cara cari keje... hahahah



ni part of my team kt Lataran Emas Sdn Bhd.
dorg pekerja tetap dan aku pekerja sementara^^)



panjat separuh turun balik, panjat separuh turun balik hahahhahaha
korg ade bran ke???
my job is done for 3 week n i have another 7 week to finish my practical study
weeee x sabo nak abes blajo...^^)

p/s : jgn melakukan aksi bahaya ini tanpa insuran nyawa keh keh keh keh (ape pon ta bley)

No comments:

Post a Comment