-->

Wednesday 22 June 2011

Apam Ku dah x dot dot ^^)

so kembali kepada basic.. hahahah ape aku merepek nih 0~0
arini aku dah men settlekan buat apam dot2 tp bile aku buat dia x jd dot dot... cmne nak namekan dia apam dot2??
menggigil tangan aku nk kasi dia dot2 tp dia xmo gak jd dot2.. so ini la hasilnyer----------> kt bwh la..



comot kan... hahaha 1st time baking so lupe plak n x terpikir akan jd cmni.. sbb x masuk dlm acuan nyer so dia kembang ketepi~~ x keatas^^)


 aku wat colour pink, hijau ngan biru... so ini la hasilnye yg x brape menarik sbb testing je kn...^^)
pasni nak wat yg comel2 lg...
thanks to kak nini yg bagi resepi yg mudah saje...

filling nye plak aku letak coklat nyum^^ nyum^^

nak ke resepi nyer?? ala senang jek... pejam mate pon bleh buat tp terbalik la apam korg nnt.. hahaha

jap2 nak tulis resepinye....



okeh^^ dah siap tulis... korg nak tiru amek la... tp kukus jgn lama2 tau.. dlm 10-15min jek....
pastu tepung tu dah cmpur skali ngan baking powder pastu telur tu masukkan asen vanilla kasi x hanyir....^^)

selamat mencuba ya...

No comments:

Post a Comment