-->

Wednesday 5 November 2014

Omega Omega Omega !!!! Perihal makanan tambahan kami

Cerita hari ni ialah cerita makanan tambahan. Uolls ade ambil supplement tak? Zaman sekarang ni sana sini sume dok cite perihal supplement itu la ini la yang tukar baca atau dengar pening kepala nak pilih mana yang sesuai tuk badan yang kekurangan vitamin. 

Nasihat saya ialah baca nutrisi pada supplement dan baca sebanyak mungkin pengalaman orang yang dah mengambil supplement tersebut. Sebagai contoh, mymom yg berusia hampir 60 an (bukan 60 tahun ye, dia muda lagi skit dari 60 tahun tu ). Kalau uolls tengok dia mungkin uolls x percaya umurnye sebanyak itu . HIHIHIHI bukan nak puji mak sendiri tapi sume ni dari org yg pernah lihat mak saya. (ai cehceh kalau dia baca ni mesti kembang semangkuk ^_^)

Mungkin disebabkan mak saya aktif bersukan sehingga sekarang dan mengambil supplement adalah penyebab awet mudah dan tiada masalah kesihatan. Alhamdulillah moga mak di beri kesihatan baik dan dipanjangkan umur. Mak saya sebelum ambil supplement tu ade lah mengadu sakit lutut masa nak solat dan kolestrol jahat yg agak tinggi di sebabkan pemakanannya. Tapi selepas mengambil supplement tersebut semua masalah itu selesai dan dapat dijauhkan. Cite pasal supplement tp ape supplement yg mak saya ambil? Semestinya OMEGA GUARD ye.

Omega Guard ni ape ye? sila baca kat sini .

Kelebihan Omega Guard pulak --->


BANYAKKAN!!!!
BANYAKKAN!!!!???
BANYAK GILER !!!!!!!!!

Kalau uolls nak sihat sempurna jauh dari segala masalah kesihatan, ini la yg terbaik. Tapi jangan tggu masalah kesihatan dah dtg baru nak ambil supplement. hehehe

Supplement ni adalah baik di ambil ketika sihat kerana mencegah lebih baik dari mengubati ye uolls.

Bulan November ni bulan promosi OMEGA GUARD.

Harga Retail RM136 ---> uolls kira la kalau harga promo berapa hehehe. TAPI dengan saya kalau beli 1 pon leh dapat harga promosi tau ^_^

BELI 6 PERCUMA 1
BELI 2 DISKAUN 5%
BELI DARI SAYA PERCUMA KONSULTANSI !!! 

Jom whats app saya sekarang 0149132617


 


SID : 886418
SAKEENA BINTI ABU HAISAN
Shaklee Independent Distributor.

mega guard yang mengandungi Omega 3, EPA dan DHA. Selain itu, minyak omega 3 dalam omega guard shaklee diekstrak dari ikan laut dalam yg berair sejuk contohnye sardin, mackerel dan anchovies Sangat berbeza daripada produk omega 3 di pasaran kerana omega guard shaklee satu2 nya minyak ikan omega 3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA DHA dan ALA.

Copy n Win at: http://bit.ly/copy_win
omega guard yang mengandungi Omega 3, EPA dan DHA. Selain itu, minyak omega 3 dalam omega guard shaklee diekstrak dari ikan laut dalam yg berair sejuk contohnye sardin, mackerel dan anchovies Sangat berbeza daripada produk omega 3 di pasaran kerana omega guard shaklee satu2 nya minyak ikan omega 3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA DHA dan ALA.

Copy n Win at: http://bit.ly/copy_win
Omega 3 adalah asid lemak penting yang mengandungi EPA dan DHA yang sangat penting untuk perkembangan memori dan menajamkan minda. Namun tubuh manusia tidak boleh menghasilkan EPA dan DHA ini dan kita perlu mendapatkan sumber EPA dan DHA dari sumber makanan dan juga supplement. Sumber EPA dan DHA yang terbaik adalah dari haiwan seperti ikan berbanding tumbuh-tumbuhan yang sukar ditukarkan oleh enzim tubuh. Tahap enzim tubuh yang bagus dapat memproses kesemua EPA, DHA, ALA dan lain-lain yang lagi yang terkandung dalam Omega 3 dengan maksima. Tak guna juga kita ambil makanan yang tinggi kandunga DHA, EPA dan lain-lain kalau enzim tubuh tidak berfungsi dengan baik. Jadi amat penting pastikan tubuh dalam keadaan sihat supaya kesemua zat dan nutrien dari makanan dapat diserap dengan baik.

Copy n Win at: http://bit.ly/copy_win

No comments:

Post a Comment