-->

Thursday 25 August 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Sempena puasa ke 25 hari ini saya ingin mengucapkan selamat menghabiskan bulan Ramadhan dan Salam Aidilfitri buat semua saudara mara dan sahabat handai.
Maaf Zahir dn Batin jika ada tersilap kata dan terkasar bahase.
Halal kan makan minum saye sekeluarge ye.^^)
Puase tahun ni cukup ke? aku? insyaallah cukup kalo bulan x jatuh ke riba lagi 5 hari ni lagi :)
persiapan raya? hehehhe
ade x sebelum puase orang tanye persiapan nak sambut puase? xde kan... ermmm
tp org selalu tanye persiapan nak raye...
dah siap ke kueh raye? dah beli ke baju raye? sampul wet raye banyak x?
dah tukar duit raye ke blom? hehehh dn macam2 ada (iklan astro).. haisshh
beberape hari ni aku sibuk menyiapkan persiapan raya yang akan dtg beberape hari lagi....
persiapan seperti :-->


kuih raye dan kerepek raye siap untuk di makan :)


baju raye siap di beli dan telah siap di jahit manik :) [puas hati jahit sendiri]


ini la hasil kerja tangan aku selama 2 hari [bukan kuih raye]
kuih raye aku buat dlm mase seminggu...:)
tahun ni dlam sejarah..
kuih raye buat sendiri, baju raye jahit manik sendiri
bukan nak belagak tp this is my first time do the all thing... 
and i am so happy [ senyum sampai telinga]
aku x sabar nak raya...
syukur ya Allah kerana diberi usia hingga ke hari ini, amin....



No comments:

Post a Comment