-->

Tuesday 9 August 2011

Maggi Goreng Mamak ^^)

sudah masuk 10 hari aku berpuasa dan tiada lagi tanda bulan mengambang akan keluar.. hehehe..
aku harap dapat lah puasa penuh tahun ni.... hehehehe

apa lah yang aku merepk bulan puasa ni.... haissshhh
okey lah.. semenjak berpuasa ni aku jarang beli lauk berbuka sumenye masak dirumah... tp ade satu hari tu aku lik umah mak aku kat kundang tu dan xde ape nak masak for sahur... aku pon kuar la bersahur diluar ngan hubby n adik aku... so seleranye ngan xde pastu mata plak susah nak bukak aku pon bersahur di restoran thaqwa Rahman Putra.. dek kerane selera pagi xde aku pon order maggi goreng mamak.... sebab dah lame x makan maggi aku pon makan la untuk isi perut....

so ape jd lepas bangun tido pagi (yang nak dekat tghri la gak) perut ku memulas2 utk ke toilet...
bukan sekali tp 3 kali utk that day aku berulang alik ke toilet ! azab makan sahur kt mamak!

bukan x leh makan maggi goreng mamak tp dah biase manje kan perut ni sejak puase lagi makan nasi panas pg2 walaupon berulam telur goreng saje :( sungguh sedap makan kt umah... so the moral of the story aku tidak akan makan sahur di mamak lagi .. fullstop

mak pon x kasi anaknye makan sahur luar lagi.... baik masak telur daripada sakit perut dibulan puase..
dah la puase pastu beri beri lagi.. nasib la aku kuat dn boleh bertahan smpai berbuka...:)

bukan nak buruk kan kedai tu tp perut aku yang manje sgt sebab dh lame x makan kedai mamak..
padahal dulu selalu je aku bantai maggi goreng mamak yang serupe dan sewaktu dengannye.



























No comments:

Post a Comment