-->

Sunday 21 August 2011

Iftar de Lanai Putrajaya with eX-DTP

20 Ramadhan aku telah buat event iftar dengan ex dtp mase aku study kt Politeknik Sultan Azlan Shah, Tg Malim Perak. 
sume aku uruskan dr tempahan tempat smpai makan.. heheheh banyak dugaan dilalui.
mase nak wat tempahan, full book plak..
aku pon merayu ler kt taukeh tu kasi tempat utk 17 org for that saturday.
akhirnye dia cancelkan book org len yg blom bayar the amek booking aku..
kalo nak ikutkan bukan silap aku sebab taukeh tu yang salah save no hp aku..
so aku pon dapat gak tempat tp ape yang aku x puas ati makanan yang di hidang buffet x cukup pada waktu berbuka dn tempat yang aku dh reserve di tukar kt tempat lain dn menyebabkan kami duduk berpayung kan langit..:( so bengang !
pastu abes je makan ujan plak turun..
so that was the 1st and the last time aku mkn situ..
no way again! x mo promote kt org... makanan pon x berape sedap.
ceeehhhhhh





























akhirnye kami pon decide utk main bowling...





1 comment:

  1. besh r kowg wat gathering..buka posa sama..klau dak claz aku emmmmmm~ntah bila la bole kumpul blik cmni..

    ReplyDelete