-->

Wednesday 17 August 2011

meraikan hari jadi emak yang ke .... dan berbuka puasa ^^)




that day aku meraikan bufday mak aku yang ke 54 bersamaan dengan 54 tahun merdeka !!
merdeka ! merdeka ! merdeka !
selang 4 hari bufday adik aku plak... dorg lahir pada bulan yang same tahun berbeze...:)
so, sebab bufday mak dh jatuh pada bulan pose kami [aku,hubby,cikha & kak anis] celeb kat restoran Village View Bangi.



sesampai je restoran mak dah dapat kejutan yang kek besdaynye ade 2, 1 aku buat [strawberry cheese cake] 1 lagi cikha beli [tiramisu cake]^^) nyum3


dek kerane bulan pose kan xleh la nak nyanyi2 sangat... 
tiup je lilin tu dan berdoa...:)


ini tiramisu cake yang sedap ^^)


oh lupe plak menu berbuka kami malam tersebut 
: tom yam pok tek [1st time aku makan] , siakap 3 rase, daging masak halia, kailan ikan masin [menu wajib], dan ayam pandan.... hoyeeehhhh sedap dan holiouuuuu


kan namenye berbuka pose so x sempat nak capture picture sebelum ni je yang selepas dah licin siakapnye..^^)


meja yang telah di tempah oleh mak sendiri dan uniknye tulisan tangan org kedai ni...
cantek 'i' nye...


ni la ayam pandannye.. tp aku rase mase aku makan kt sentul ngan adik ipar aku lagi sedap....


tadaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
ini la strawberry cheese cake yang di baking oleh aku...
ade kisah disebalik cake ini dan hanya aku je yang tau... biarlah rahsia .


last skali laki aku telah menjadi pengupas udang yg berjaya hahahhaha
sebabnye aku makan pakai sudu gerapu so dia lah yang boleh tolong dek kerane makan gune tangan yee...
sape suh!!
entry akan bersambung dengan majlis berbuka puasa akan dtg lagi ^^)

No comments:

Post a Comment