-->

Thursday 6 October 2011

Permulaan yang baik untuk janin dan ibu ^^)

Langkah berjaga2 harus diambil apabila berbadan dua. ia hanya untuk berjaga2 supaya suami tak cari lain.hehehehe tpsuami saya bukan begitu insyaallah. pertama sekali belilah losen untk perut kerana perut saya kebelakangan ini kian membesar dan apabila ia membesar(xpasti sebab baby atau terlalu makan banyak) ia mula gatal gatal.so untuk langkah berjaga2 saya pakai Palmer's. ia amat wangi sekali jika disapu di atas perut. nasib baik lidah x sepanjang cicak kalau tidak sudah ku jilat perut yang gebu ini. hahahaha

Palmer's shea butter + vit E


saya juga mengambil langkah berjaga2 utk kandungan saya supaya terus sihat walaupun ibunya mengambil makan yang tidak berapa nak sihat. Anmum materna berperisa coklat membantu ibu yang sedang hamil ini menelan semua susu tersebut dengan tidak menutup hidung dan memuntahkan nya kembali.
saya berharap agar anak yang bakal saya lahirkan ini dapat membaca blog saya dengan cepat supaya dia akan tahu betapa beruntungnya menjadi anak milinium dan dapat merasa susu mahal ini ^^)

No comments:

Post a Comment