-->

Tuesday 4 October 2011

3rd scan for due date !

today i'd go for scanning my pregnancy for 3rd time. that is because i forgot to check date my last period. hehehe. ape lagi kene gelak la ngan doctor n nurse. kene bebel tp rase seronok sgt sebab dapat lihat jantung my little angel yang kecil itu. walaupun masih kecil tp aku tahu dia sihat di dalam rahim ibunye. akhirnye aku dapat gak my delivery date for 3rd time scan. now my little angel is about 10 week and i have 30 more week to survive n give the best treatment for my little angel yang ade kat dalam ni. wahhhhhhhhhh sgt the happy aku harini sebab dapat tgk my little angel yang dh panjang 3.36cm. to my hubby a.k.a ABI... IBU n Baby sgt rindu dan sayang ABI. x sabar nak abeskan degree ni. My little angel was a junior UTHM student without any bill payment for lecture hehehhe... my little angel dari dalam tummy IBU dah dapat masuk universiti, semoga my little angel will be a good, kind, soleh/solehah person n akan jage IBU n ABI smpai akhir hayat kami.


No comments:

Post a Comment