-->

Tuesday 11 October 2011

1st time check up at Klinik Kesihatan Parit Raja

10/10/11 hari pertama aku buat buku merah untuk my little angel.ibu sayang kamu sangat.^^)
semuanya berjalan lancar walaupon aku pergi seorg diri dengan muka terpinga-pinga kat KK tu.Tp sume staf nurse kt situ baik2. xde pon nak marah aku walaupun aku lupe last date period aku.hehehehehe.
after 3 jam berada di KK untuk membuat buku merah, ambil berat, ambil darah, ambil urine dan selesai pada jam 12 tghr.Rasa nak nanges gak la g buat tu sume sorg2.bile pandang kiri pandang kanan sume bertemankan suami tercinta tp aku...
ape nak buat berpisah demi untuk ilmu yang ku kejar untuk sementara waktu. aku redha jer-_-
Lepas tu jumpe staff nurse utk dengar ceramah pasal penyusuan ibu dan nurse tu kasi tau breast aku sesuai untuk breastfeeding dan nnt dah bersalin bagi susu badan untuk 6 bulan.boleh jimat beli susu tin^^) itu aku suke:)
pastu nurse ajar aku camne nak check breastcancer. amat senang dan boleh dibuat di rumah setiap bulan.
Tp yang sedihnye aku kene g jumpe doktor pulak ari rabu sebab ade masalah kecil tp jgn risau insyaallah xde pape dan harap didalam lindunganNya. amin.

P/s: hanya org yang kuat je boleh berjauhan dari suami apabila berbadan dua

No comments:

Post a Comment