-->

Saturday 3 January 2015

Promosi Harga Jatuh!!!! Alfalfa Complex ^_^

Sempena tahun baru 2015 ni saya nak share kebaikan alfalfa dari segi penyusuan dan wanita.
Mungkin ramai yang dah cuba Alfalfa dari Shaklee. Ape salahnye kalau share dengan org sebelah sana tu ^_^

Ape yang saya amalkan sepanjang menjadi ibu 2 orang anak ini adalah Alfalfa. Walaupun bukan untuk susu badan tapi untuk bahagian keintiman wanita uolls.

Kalau uolls nak tau, wanita ni byk sensitivitinye. Bukan takat hati je sensitif tapi satu badan sensitif nye. Lagi2 yang dah berkawin dan mempunyai anak. Kalau tak jaga penampilan dalaman dan luaran, boleh lari suami ye. hehehe.

Kebaikan dari Alfalfa ni macam macam, tapi saya ringkaskn di sini.

1. memulihkan masalah keputihan yang teruk mahupun yang tidak teruk
2. mengeluarkan angin2 dalam badan.
3. bertindak sebagai KACIP FATIMAH bagi wanita.
4. menambah produksi susu badan dengan pengambilan air yang cukup.
5. sebagai detox mengeluarkan toksin2 yang ada dalam badan.
6. mengurangkan pengeluaran jerawat dan jeragat.



Testimonial diri sendiri yang menjadi pengamal tegar Alfalfa complex ni.
Memang sangat2 awsome Alfalfa ni. Nak tau sebab ape kene baca sendiri di sini.


Alhamdulillah kerana di temukan dengan alfalfa. ^_^

Sempena bulan January di Tahun baru ni, Shaklee beri PROMO 3 product skali gus.
Salah satu produk nye ialah Alfalfa Complex.

Buy 6 Free 1
Twin Pack discount
Beli dengan saya satu pon dapat discount.

Alfalfa Complex ade 2 size ye, Big dan Small

Big - 700biji (tahan sehingga 2bulan keatas)
Small - 330 biji (tahan sehingga 1 bulan keatas)

Harga sebelum discount 
Big - RM97 sebotol
Small - RM 53 sebotol

Harga Promosi

Big - RM 7x.xx
Small - RM4x.xx

Nampak tak perbezaan harga disitu. So saya harap ramai yang dapat grab harga promosi sepanjang bulan Januari 2015 ini.

014 913 2617
014 913 2617

Call saya atau whats app sahaja.

SID : 88641888
Shaklee Independent Distributor 
Area Putrajaya, Nilai (nilai 3), BBST (sirim)

PERCUMA KONSULTANSI BERKAITAN PRODUK JIKA MEMBELI DENGAN SAYA YA.

No comments:

Post a Comment