-->

Friday 30 November 2012

Advance Joint Tablet untuk tulang dan sendi anda !


Apa itu Sendi? Sendi-sendi membentuk hubungan antara tulang-temulang yang memberi sokongan dan membantu anda bergerak. Ia terdiri daripada tulang rawan, ligamen, tendon dan cecair-cecair sinovia (bendalir yang melicinkan sendi-sendi) yang memberikan keselesaan antara tulang-temulang dan membantu menyerap hentakan dari impak fizikal.




Namun semakin umur meningkat, tulang rawan akan menyusut secara semulajadi. Tekanan fizikal yang berterusan dan bebanan boleh mempercepatkan kerosakan tulang rawan dengan mencetuskan pembebasan bahan kimia yang menyerap tulang rawan dan menyebabkan ketidakselesaan pada sendi dan membataskan pergerakan seseorang.





Kelebihannya :-





1.     Menyokong keselesaan sendi

Ekstrak Boswellia - menghalang pembentukan bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi. Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialan asid boswelik (AKBA, asid 3-asetil-11-keto-beta-boswelik) berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.

2.     Bertindak sebagai kusyen

Ekstrak jagung - membekalkan sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan memelihara tulang rawan. Glukosamina merupakan komponen utama membina tulang rawan dan lendir bagi melicinkan sendi.

3.     Memilihara tisu penyambung yang sihat

      Zinc, tembaga, mangan dan vit C - membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan           komponen tisu penyambung lain yang memberi kekuatan & struktur terhadap sendi. 



Nota :
Kesan boleh dilihat seawal 5 hari (based on Shaklee Clinical Research)

*DISCLAIMER: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


hubungi saya untuk konsultansi dan belian di 0149132617 atau

https://www.facebook.com/skeen62

No comments:

Post a Comment