-->

Monday 26 March 2012

Beach Before Deliver Baby

as u all know sudah sepurnama lebih aku x update belog ini. Sebabnye aku yg x larat nak berpikir dik kerana dah masuk 35 weeks of my pregnancy dan badan ku yang naik gatal2 yang hamat lah. (crying in heart becoz of the gatal2)

ok la sebenarnye byk gak nak di sharekan kat whole world bout my pregnancy yg lately ni membuatkan aku x seperti dulu :( tp malas la kan.. kite share yg bagus2 je kat sini :) supaya boleh senyum2 di akhir pregnancy ni. Semoga Allah permudah kan segalanya amin...

last saturday me and my family went to Morib beach for a holiday ^^) [macam ayat spm x]:))
ni lah picture2 yang boleh disharekan pada whole world mase kami kat rumah peranginan persekutuan morib.

 mase utk memulakan kebakaran terbuka :) thanks to hubby yang bersusah payah sampai tangan hangus heheheh

 kami meninggalkan kebakaran terbuka tersebut utk melihat pemandangan sunset di tepi pantai yang indahhhhh:)

 hubby with his sunset

 ini la hail kebakaran yang telah dilakukan kami 
menu : kambing, ayam, hotdog, burger and sweetcorn

 sweetcorn yang sehati sejiwa dengan kambinggg bingg binggg

 ini la tempat kami menginap yang x seberapa tp aircond tiptop :))

beberapa menu yang tinggal

untuk pengetahuan umum gambar yang di share telah di tapis oleh kerana sebab2 tertentu. so xdek la gambo aku, mak aku yang rugget, yang tinggal gamba laki aku yang x berapa rugget heheheheh:)#*#*#

sekian untuk sepurnama lagi.. heheheh [tidak2, aku akan update lagi sebab aku dah dapat mood yang baik untuk berblogging ^^) ]

No comments:

Post a Comment