-->

Wednesday 15 February 2012

29 week in progress


Bile dah masuk 29 week n above, kene g check-up every 2 weeks ! what ! kene tggu smpai berejam2 la kt KK tu... :(
Sebab tu la aku x suke g klinik kerajaan ni. satu hal kene tggu berejam2, pastu kt KK yg aku g tu x de TV plok ! so boringsssss.... 
last monday aku g check-up kt KK, dah la lame nak menunggu ngan laki aku wat muke nye ngan aku sakit pinggangnye duduk lelame -_- haissshhh penat seyh...
Dulu mase mule2 g KK tu aku g la pepagi tp check-upnye ttle kepetangan jugak lah...
So aku g la petang pulok... nasib ler x lelame cm 1st tu... tp penat jugak la menunggu....
Nnt la aku dah kaye raye nnt aku wat klinik check-up sendiri hahaha... 
Anyway, skang my baby progress dah masuk 29weeks++ tinggal 11weeks je utk baby tgk dunia yg fana ni...
Semoga baby saye ni dapat menerima hidupnye di Alaf 21 ni... so xde culture shock... oleh itu setiap hari aku akan cerita kan pasal dunia ni kt baby smpai la dia lahir... semoga dia menjadi anak yang soleh dan boleh mendoakan Ibu dan Abi smpai akhirat nnt....:)

Barang2 baby utk fasa 2 akan di upload kemudian hari nnt... 

with love : Ibu & Abi

No comments:

Post a Comment