-->

Friday 20 January 2012

Pelbagai Kerenah !

tajuk post pon dh meluat ni kan tgk cite dlm entry kali ni :)
kalo x mo bace sudeh kalo nak bace bace je la... ^^)

1st time pregnant x tau ape nk buat, sume tanye org n search internet je. Tp aku ni memey byk kerenah. Thanks hubby sebab bertahan dengan kerenah wife u yang mcm ni :)

Aku?
memang xde alahan dr awal smpai skang tp badan dh x segebu dulu kulit x semurni dulu dan muke memey x kan amek gambar dr dekat (^^)

bile pregnancy dah capai 6month aku pon merengek ler nak beli kan baby baju..
mule2 mintak baju pastu mintak pampers, pastu mintak katil skang aku nak sume2.. heheh aku memey x sabar..
bg je la alasan ape pon janji aku dpt ape yg aku nak.. alasannye baby dah tendang2 ni nnt x sempat plak nak beli :)

so hubby pon belikan je la dan layan je kerenah aku mase pregnant ni :) [kalo cmni aku nak pregnant je la]
hahahahhahahhaa

thanks hubby sbb jadi suami syg yang banyak kerenah ni ^^)

No comments:

Post a Comment