-->

Sunday 18 December 2011

Our 1st Anniversary ^^)

181210 tarikh keramat aku dan dia di ijabkabulkan pada jam 10 pagi (x sharp sgt r) sebagai suami isteri yang sah. 
today 181211 genap setahun melayari ombak rindu, badai, bulan purnama, musim tengkujuh bersama sama. 
Tapi aku tetap di sini dan dia tetap disana. Aku redha. biar pon jarak memisahkan kami tp hati kami tetap satu. 
Demi mengharungi segala keindahan rumahtangga aku terpaksa mengalah dengan takdir kami iaitu cinta jauh di mata tp dekat dihati.
Pejam celik pejam celik dah cukup setahun kami berkahwin dan dah masuk 21 week aku pregnantkan anak dia ^^) , rase macam x sabar je nak tggu lagi setahun utk kami sama2 celebrate 2nd anniversary bertiga :)

Janji aku padanya akan sentiasa mencintainya hingga ke syurga insyaallah.
Janji aku padanya akan menjadi isteri dan ibu yang terbaik untk dia dan anak kami nnt insyaallah
Janji aku padanya lagi akan sentiasa menjadikannye cinta terakhir aku selamanya..

Semoga perkahwinan kami didalam rahmatNya dan dilindungi dari segala bencana insyaallah ^^)

Ya Allah,
Kau jadikanlah dia untuk aku dan aku untuk dia
Demi anak yang bakal di lahirkan nanti
Agar kami tetap bahagia bersama dan sentiasa beriman kepada Mu.
Amin...

Eighteen December Two Thousand Ten

No comments:

Post a Comment