-->

Sunday 28 October 2012

Sikit dulu ye ^^)

its been a long time dah tak menulis mahupun berceloteh didalam blog ini... haiiiiyooo ape bende aku merepek ni...
sebenarnye nak cakap kat readers (ade ke readers hahaha) yang aku mmg malas sgt nak update blog ni sbb xde bahan dan kekangan mase... laptop pon adek dah pakai.. yang ade destop yg selalu membuat onar. ahhh sume tu bisa di atur tp aku je byk alasan.... mesti uolls sume dah bosan asik tgk bende same dan x di update... hehehe sorry uolls *-_-*

bermula minggu ni aku akan cuba sedaya upaya menghapdate kan belog aku yg x seberapa ni :)
sebabnye mula minggu lepas lagi hidup kami sekeluarga sudah menjadi haru dengan jadual yang penuh...
belog ini akan mula dimeriahkan dengan gambar2 yang sepatutnye disiarkan... juga akan meriah dengan kata2 pujangga (pujanggut adelah kan) .

oke2 sudah banyak berceloteh,,, tangan pon da penat... esok aku akan update lagi (insyaAllah) kalo aku di panjang kan umur (doakan aku ye) .

oke la babai......

p/s: kaki penat berdiri lame, tangan lenguh memotong lembu.... selamat hari raya Aidil Adha semua !

No comments:

Post a Comment