-->

Monday 18 June 2012

Set Berpantang yang Owsome!

Set berpantang dari shaklee mmg owsome dan bukan saya nak ckp lebih tp saya dah cuba set pantang ni.
Set pantang ni terdiri dari vitamin2 yang sesuai di makan oleh ibu yang dalam pantang dan boleh di mkn walaupun baby mempunyai Jaundice atau G6PD. Ia juga selamat utk kesihatan ibu dan bayi.

Set pantang ini terdiri daripada:

1. Vita-Lea (multivitamin)
2. Vit-C
3. Vitamin B-Complex
4. Zink

Masa saya dalam pantang haritu, lepas bersalin saya duduk wad 3 hari sebab c-zer. Dan masa tu saya lupa nak bawa set pantang saya so xde la makan tp badan mmg lemah je selama 3 hari di hospital. bile balik je rumah trus mkn set pantang tu dan dalam beberapa hari badan dah jadi segar dan luka cepat baik. lepas 2 minggu bersalin saya dah boleh bergerak pastas dan boleh buat keje rumah. Memang masa amek set pantang ni saya x expect akan dapat lihat perubahannye dengan cepat. Saya juga dapat menurun kan berat badan saya dari 84kg (sebelum bersalin) ke 65kg (selepas 2 bulan bersalin). Selain tu saya ada tambah ESP untuk memekat dan memeriahkan susu badan saya. Yelah anak 1st kan mesti susu kua pon xbape nak banyak so saye pon amek la ESP tu. Masa dalam pantang tu juga saya rasa bertenaga bila siang hari walaupon malam asik bangun menyusu kan baby.


So saye sertakan sekali testimonial dari org2 yang dah pernah cuba set pantang ni:



Jika ade yang nak cuba set ini boleh PM saya kat FB saya Sakeena Syful atau pon direct call or mesj kt hp saya di no 0149132617. Saya akan beri consulantcy tentang product ini ye :)




No comments:

Post a Comment