-->

Tuesday 3 April 2012

Fully Breast Feeding for my Little Adam

Last weekend aku pergi lagi shopping barang baby ::) Macam macam yang dpt dibeli.
ape yang aku beli sume aku rase mcm x cukup cukup lagi utk baby ni. Hari tu beli car seat utk baby dan batol susu baby lagi 2. Sebab aku rase botol susu dlm pakej nuby breastpump tu mcm x cukup.. so decide beli tommy tippe je sbb murah sikit dari Nuby brand. Tp sampai saat ni aku rase ade je yg x cukup utk baby. so aku pon shopping online je sbb dah malas nak g beli kt kedai, dan lagi pon shopping online lagi murah dr shopping kat kedai tu. Baru baru ni one of my school friend dah bersalin dan semalam kitorng sempat la chit chat kt fb pasal baby. Dia ade bg tau pasal BF utk baby dan aku dengan sepenuh hati akan fully BF utk baby bile dia lahir kelak. Insyaallah semoga susu aku dpt keluar dengan cukup banyak utk BF baby. Kalo boleh aku nak BF baby smpai usianya 3 tahun. Itu la sebaiknya, bukan sahaja baby dpt nutrien yg terbaik dr ibu malah dapat mengurangkan perbelanjaan bulanan baby.
Semoga Allah memberi aku susu yang banyak utk baby BF nnt ^^)
dan Semoga proses melahirkan baby nnt dipermudahkan insyaallah :)

ibu dan abi x sabar nak jumpa baby :)

No comments:

Post a Comment