-->

Thursday 10 November 2011

Fast & Furious Wedding


Al-kesah nye bermula dengan satu panggilan telefon dr kawan hubby. time tu kami ngah berehat2 kat umah sbb cuti raya haji kan. member hubby kol n bgtau dia nak nikah aritu dn tanye kat hubby dtg ke x majlisnye..
Hubby dengan hati yang kecewa sebb bgtau hal yang penting cmtu last minute jawab x pegi la ingat kan hantar belanje kawen jer!!
aku pon sebagai isteri yang memahami ajak la hubby pegi sbb terkenangkan persahabatan mereka yang lame dari sekolah lagi...
majlis stat lepas zohor dan kami dengan masenye tinggal beberape minit nak ke jam 1 dengan pantas cepat2 bersiap2 utk ke majlis.. sesampainye kt umah lelaki mereka baru nak bertolak ke rumah perempuan..
dari percakapan pihak laki, umah pihak pempuan 10 minit je dr umah lakinyer... tp sbb kami ni x tau jalan follow jelah kete pengantin... sampai je kt umah pempuan dan makan mase 30 min.. pastu nikah nye kejap jek... time aku nikah dulu mau sejam tok kadi berceramah tp ni mungkin sebb dah lambat tok kadi pon tgk muke pengantin lelaki yang cuak dan hampir2 bertukar biru, so dipendekkan je la khutbah aritu...
so dek kerane aku ni dah lapor sangat, lepas sah je nikah nye aku pon g serang makann.. heheheh maklumlah makan utk 2 org...:)

habes je majlis aku dah x sempat nak berkejar ke umah cousin aku kt cheras tu sbb umah pengantinnye kt sepang.. mak ai jauh ko!
aku pon buat keputusan ngan hubby utk bersiar2 kt pantai Bagan Lalang yang dah dekat je kt situ..


here we are... dah smpai pon... lupe nak cite.. kisah lucu... sume org yg menganto pengantin aritu x pakai pon baju melayu .. laki aku sorg je yang pakai.. dah mcm dia plak nak nikah nye... hehhehe


Kami yang sedondon aritu^^)
ending haritu kami jalan kejap kt pantai dan balik lah sebb aku dah letih sgt aritu..

No comments:

Post a Comment